De POF - Nederlands Leukste Computer en Chat Forum

De POF - Nederlands Leukste Computer en Chat Forum (http://www.phrea.com/forum/index.php)
-   Mod's Vreesjes (http://www.phrea.com/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Wat eten wij vandaag? (http://www.phrea.com/forum/showthread.php?t=1103)

MdB 15 juli 2001 21:49

Ikke eende(n?)borst, met aardappel-anders (jawel :D) en een soort van Griekse salade...

DextersZusje 15 juli 2001 22:20

Hmm.. eendeborst heb ik gisteren gegeten en Griekse salade eet ik morgen waarschijnlijk.. lekker hoor!

Ikke heb vandaag een biefstukje gegeten met gebakken aardappeltjes en roergebakken tah tsai. :)

Xtuv 15 juli 2001 22:24

patat :p

Bart Coppens 15 juli 2001 22:29

De eendeborst was in aanbieding dit weekend (ik at dat vandaag dus ook)

Xof 16 juli 2001 01:23

Citaat:

Dit is een quote van Xtuv
same here, ik werd wakker (13:00 :D) en ik kon gelijk patat gaan eten. (op zondag eten wij s'middags warm)

JW 16 juli 2001 11:04

Gisteren (zondag) ff snel gegeten, want ik was te laat voor het ballen. :) Dat betekende saté met wat brood en een loempia in de oven gesmeten.

Darth-Vader 16 juli 2001 15:56

Gister (zondag dus :] ) ben ik met een paar kameraden een restaurantje geraadpleegd, dus een soepje, gebakken aardappels met een schnitzel is champignon roomsaus en een ijsje :] . Vandaag eet ik iets gemakkelijks, patat ofzo.

Xtuv 16 juli 2001 18:06

Citaat:

Dit is een quote van Xof
Citaat:

same here, ik werd wakker (13:00 :D) en ik kon gelijk patat gaan eten. (op zondag eten wij s'middags warm)

Lekker ontbijtje :D :stare:

Razorblade 16 juli 2001 18:13

Ikke heb gister, eh. Wat heb ik gister ook al weer gegeten.

O ja, iets kippachtigs met rijst

dextertje 16 juli 2001 18:43

Citaat:

Dit is een quote van DextersZusje
[B]Hmm.. eendeborst heb ik gisteren gegeten en Griekse salade eet ik morgen waarschijnlijk.. lekker hoor!
Toe maar... Kwik, Kwek- of Kwak-borst is altijd wel lekker, tenzij te vet. :)

Citaat:

Ikke heb vandaag een biefstukje gegeten met gebakken aardappeltjes en roergebakken tah tsai. :)
Waar haal je tah tsai vandaan?

Ik heb gisteren voor een aantal mensen gekookt, de bedoeling was dat ik fajita's zou maken, maar ik ontdekte opeens dat ik de gekochte tortilla's bij mijn ouders had achtergelaten!
Dat was nogal balen.
Gelukkig had ik wel nog wat taco's en tortilla-chips, dus het was geen complete ramp en het was ondanks het tortilla-gemis best lekker (gemarineerde biefstukreepjes en kipfiletreepjes). :)

JW 16 juli 2001 20:22

Citaat:

Dit is een quote van Razorblade
...iets kippachtigs met rijst...
Iets kipachtigs? LoL Wil dat zeggen dat het wel een beetje leek op kip maar het waarschijnlijk niet was? Of...eeeh...leg es uit? ;)

MdB 16 juli 2001 20:42

Citaat:

Dit is een quote van Xof
Citaat:

Lekker als je een kater hebt :\

MdB 16 juli 2001 20:43

Citaat:

Dit is een quote van JW
Citaat:

Dit is een quote van Razorblade
...iets kippachtigs met rijst...
Iets kipachtigs? LoL Wil dat zeggen dat het wel een beetje leek op kip maar het waarschijnlijk niet was? Of...eeeh...leg es uit? ;)

:D:D LOL :D:D

Xtuv 16 juli 2001 21:58

En vandaag was 't rijst met saté

DextersZusje 16 juli 2001 22:47

Vandaag pasta met roergebakken verse spinazie, champignons, roquefort en eens scheutje koksroom :)

Werner 17 juli 2001 00:07

Citaat:

Dit is een quote van dextertje
Waar haal je tah tsai vandaan?
En niet alleen dat, maar wat is het eigenlijk? :confused:

Werner 17 juli 2001 00:12

Oh ja, vergat ik nog te melden dat ik vandaag aardappeltjes met brocolli en kaassaus met een varkensfiletlapje gegarneerd met gebakken champignons en uien heb gegeten. Griekse salade (komkommer, tomaat, ui, feta en olijven)staat eigenlijk iedere dag wel op het menu. Het toetje was deze keer citroenkwark. Yummie.

Xof 17 juli 2001 00:27

Citaat:

Dit is een quote van MdB
Citaat:

Dit is een quote van Xof
Citaat:

Lekker als je een kater hebt :\

Had ik gelukkig geen last van :D

Het is helemaal niet zo slecht als ontbijt hoor :]

dextertje 17 juli 2001 04:36

Citaat:

Dit is een quote van DextersZusje
Vandaag pasta met roergebakken verse spinazie, champignons, roquefort en eens scheutje koksroom :)
Kan je de volgende keer (wanneer dat ook moge zijn) dat ik bij je kom eten niet ook van die lekkere dingen maken? :)

Werner: ik geloof dat Tah Tsai een groente is.

Darth-Vader 17 juli 2001 15:21

Groente, yeg, wat is dat... :D :D :D

Barra 17 juli 2001 15:31

vandaag soep warm gemaakt op ons camping pitje hehe en patat gehaald:D

Razorblade 17 juli 2001 18:30

Nou het was wel kip maar het zat in een sausje. Zo'n kant en klaar ding dat je uit de diepvries haalt. Smaakte wel erg lekker.

Vanavond gaat ik uit eten bij de Griek. Heerlijk. Feta, olijven, vlees, gyros. Kwijl kwijl.
Moet ik toch is een ker met Deb gaan doen dat uit eten bij de Griek :D

Xtuv 17 juli 2001 19:56

Vandaag aten we:
Spagehti met tomatensaus, gehakt, ui en kaas

Joris 17 juli 2001 23:09

Waarom eet niemand NEDERLANDS eten, altijd maar die vieze gatverbuitenlandse troep

Xtuv 17 juli 2001 23:17

Citaat:

Dit is een quote van Joris
Waarom eet niemand NEDERLANDS eten, altijd maar die vieze gatverbuitenlandse troep
Aardappels, spruitjes en speklappen.
Nou goed? iedereen is vrij om te eten waar ie zin in heeft hoor..

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.