Ikke eende(n?)borst, met aardappel-anders (jawel :D) en een soort van Griekse salade...
|
Hmm.. eendeborst heb ik gisteren gegeten en Griekse salade eet ik morgen waarschijnlijk.. lekker hoor!
Ikke heb vandaag een biefstukje gegeten met gebakken aardappeltjes en roergebakken tah tsai. :) |
patat :p
|
De eendeborst was in aanbieding dit weekend (ik at dat vandaag dus ook)
|
Citaat:
|
Gisteren (zondag) ff snel gegeten, want ik was te laat voor het ballen. :) Dat betekende saté met wat brood en een loempia in de oven gesmeten.
|
Gister (zondag dus :] ) ben ik met een paar kameraden een restaurantje geraadpleegd, dus een soepje, gebakken aardappels met een schnitzel is champignon roomsaus en een ijsje :] . Vandaag eet ik iets gemakkelijks, patat ofzo.
|
Citaat:
|
Ikke heb gister, eh. Wat heb ik gister ook al weer gegeten.
O ja, iets kippachtigs met rijst |
Citaat:
Citaat:
Ik heb gisteren voor een aantal mensen gekookt, de bedoeling was dat ik fajita's zou maken, maar ik ontdekte opeens dat ik de gekochte tortilla's bij mijn ouders had achtergelaten! Dat was nogal balen. Gelukkig had ik wel nog wat taco's en tortilla-chips, dus het was geen complete ramp en het was ondanks het tortilla-gemis best lekker (gemarineerde biefstukreepjes en kipfiletreepjes). :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En vandaag was 't rijst met saté
|
Vandaag pasta met roergebakken verse spinazie, champignons, roquefort en eens scheutje koksroom :)
|
Citaat:
|
Oh ja, vergat ik nog te melden dat ik vandaag aardappeltjes met brocolli en kaassaus met een varkensfiletlapje gegarneerd met gebakken champignons en uien heb gegeten. Griekse salade (komkommer, tomaat, ui, feta en olijven)staat eigenlijk iedere dag wel op het menu. Het toetje was deze keer citroenkwark. Yummie.
|
Citaat:
Het is helemaal niet zo slecht als ontbijt hoor :] |
Citaat:
Werner: ik geloof dat Tah Tsai een groente is. |
Groente, yeg, wat is dat... :D :D :D
|
vandaag soep warm gemaakt op ons camping pitje hehe en patat gehaald:D
|
Nou het was wel kip maar het zat in een sausje. Zo'n kant en klaar ding dat je uit de diepvries haalt. Smaakte wel erg lekker.
Vanavond gaat ik uit eten bij de Griek. Heerlijk. Feta, olijven, vlees, gyros. Kwijl kwijl. Moet ik toch is een ker met Deb gaan doen dat uit eten bij de Griek :D |
Vandaag aten we:
Spagehti met tomatensaus, gehakt, ui en kaas |
Waarom eet niemand NEDERLANDS eten, altijd maar die vieze gatverbuitenlandse troep
|
Citaat:
Nou goed? iedereen is vrij om te eten waar ie zin in heeft hoor.. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10. |
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.