header
1337 -IRC Chat- server: irc.sorcery.net channel: #pof forum
Oud 10 juli 2001, 13:30   #1
Razorblade
Phrea.com Crew

Ik zit nu in een internet cafe in Luxemburg en wilde Jur nog ff bedanken voor die fantastische 3D Tijdschriften die die me stuurde. Toen ik ze kreeg moest ik op vakantie dus kon je niet meer thuis bedanken. Ben druk aan het lezen en daar staan toffe tuts in alleen kan ik die hier niet doen. Ze hebben geeneens 3dmax in een internet cafe
Razorblade is offline  
Oud 10 juli 2001, 16:19   #2
Xtuv
8|

Stuur een bericht via MSN naar Xtuv
Citaat:
Dit is een quote van Razorblade
Ik zit nu in een internet cafe in Luxemburg en wilde Jur nog ff bedanken voor die fantastische 3D Tijdschriften die die me stuurde. Toen ik ze kreeg moest ik op vakantie dus kon je niet meer thuis bedanken. Ben druk aan het lezen en daar staan toffe tuts in alleen kan ik die hier niet doen. Ze hebben geeneens 3dmax in een internet cafe
[offtopic]
Heb je 'n beetje fijne vakantie? :]
[/offtopic]
Da's wel cool van die tijdschriftjes
ben benieuwd wat je nog allemaal gaat maken!
Xtuv is offline  
Oud 10 juli 2001, 16:47   #3
Razorblade
Phrea.com Crew

Wat ik nog allemaal ga maken? Eerst nog ff wat oefenen en dan begin ik aan de gfx voor dat peng spel. Heb al wat ideetjes voor een intro filmpje ,aar alle inbreng is welkom dus spui je ideen wou ik zeggen.(sorry maar die enter toets doet hier een beetje raar.) [offtopic] Me vakantie is wel redelijk alleen ik ben der wo eentje die liever thuis blijft. Als ik thuis ben heb ik vakantie. Lekker ,et vrienden zeg, cmputeren, poffen Maar ja, tot volgende week zaterdag want dan ga ik weer naar huis en dan nog é weken zoet brengen en dan is Deb ook weer thuis. Die gaat namenlijk 3 weken naar Italie [/offtopic]
Razorblade is offline  
Oud 11 juli 2001, 23:02   #4
sigidi
Phrea.com Crew

Hey, das leuk Veel plezier ermee tijdens je vakantie!
sigidi is offline  
Oud 11 juli 2001, 23:05   #5
Xtuv
8|

Citaat:
Dit is een quote van Razorblade
Wat ik nog allemaal ga maken? Eerst nog ff wat oefenen en dan begin ik aan de gfx voor dat peng spel. Heb al wat ideetjes voor een intro filmpje ,aar alle inbreng is welkom dus spui je ideen wou ik zeggen.(sorry maar die enter toets doet hier een beetje raar.) [offtopic] Me vakantie is wel redelijk alleen ik ben der wo eentje die liever thuis blijft. Als ik thuis ben heb ik vakantie. Lekker ,et vrienden zeg, cmputeren, poffen Maar ja, tot volgende week zaterdag want dan ga ik weer naar huis en dan nog é weken zoet brengen en dan is Deb ook weer thuis. Die gaat namenlijk 3 weken naar Italie [/offtopic]
Rare toetsenborden daar zeg ;]
Ja, ik ken dat, ik zit ook liever thuis :]
Naja, nu heb je iig ruim tijd om al die tijdschriften eens goed door te lezen
Xtuv is offline  
Oud 12 juli 2001, 17:11   #6
Razorblade
Phrea.com Crew

Dus wij kunnen elkaar een hand geven Xtuv. Ach, we zijn onderhand al weer 2 dagen verder. Nog ruim een week en dan ben ik gelukkig weer thuis.

Heb die 2 tijdschriften al uit en ben druk opzoek of ze die dingen hier ergens verkopen maar nog niks gevonden. Me pa wilde er namenlijk eentje voor me betalen
Razorblade is offline  
Oud 12 juli 2001, 17:39   #7
Xtuv
8|

Succes met 't zoeken dan maar :]
Xtuv is offline  

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten